Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
E-mail bróker listák képes leírás - E-mail marketing.tlap.hu
részletek »

E-mail bróker listák - E-mail marketing.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: email-marketing.tlap.hu » E-mail bróker listák
Keresés
Találatok száma - 5 db
eDMa[x]

eDMa[x]

direkt marketing, eDM, opt-in, e-mail, piackutatás, permission e-mail, levél, reklám, hirdetés, adatbázis, adatbázisszűrés, célcsoport, sms kampány, nyereményjáték, kérdőív, célcsoportkutatás, termékreklámozás

LightMail

LightMail

Gyors és hatékony direkt email marketing megoldás kis- és középvállalkozások reklámüzeneteinek célzott közvetítésére.

Maxima

Maxima

Magyarország vezető online direkt marketing rendszere. Célzott email-, sms kampányok 35 szűrési lehetőséggel, adatbázis építés és hírlevél-üzemeltetés. A Maxima főbb előnyei: Kifinomult targetálás: Az e-DM esetében több mint 50 szűrőfeltétel biztosítja a megfelelő célcsoport kiválasztását. A 310 000 fős, rendszeresen frissülő e-mail marketing adatbázis a legkülönfélébb demográfiai, szociográfiai és életmód jellemzők alapján szűrhető. Kimagasló eredmények: A Hírek Média az általa eddig lebonyolított direkt e-mail marketing kampányok során átlagosan 5-15% közötti, nem ritkán pedig 20% feletti válaszarányt ért el. Jogkövető megoldás: Az e-mail marketing üzeneteket megkapó személyek engedélyt adtak arra, hogy részükre a Hírek Média kereskedelmi üzeneteket küldjön, így az e-DM levelet nem kéretlen üzenetként (spam) kezelik. Hamis regisztrációk kizárása: A Maxima a hazánkban érvényben lévő opt-in szabályozásnál még szigorúbb double opt-int alkalmazza: a jelentkezőknek egy igazoló e-mailben meg kell erősíteniük a regisztrációjukat az e-DM adatbázisba, így kizárhatók a más e-mail címével regisztrálók. Folyamatos mérhetőség: A célzott e-mail marketing üzenetek kiküldése során folyamatosan - percre pontosan - tájékozódni lehet a kiküldés hatékonyságáról, melyről bármikor aktuális statisztika készíthető.

Optimail

Optimail

Az [origo] Zrt. a Visionline Kft-vel közösen, 2003. február második felében indította be új szolgáltatását, a direktmarketinget. Ennek keretében lehetőség nyílik a regisztrált felhasználók számára reklámüzeneteket eljuttatni, e-mail formájában. Az [origo] Zrt. ezzel a szolgáltatásával tovább szélesítette az általa kínált megjelenési lehetőségek palettáját. Az adatbázis jelenleg több mint 2 600 000 aktív opt-in regisztráltat tartalmaz; építése, bővítése folyamatos. Az email marketingről Az e-mail marketing lényege, hogy a felhasználóknak szánt reklámüzeneteket közvetlenül az email postafiókjukba küldik - ezért hívják más néven online direktmarketingnek. Mivel nyújt többet az e-mail marketing a hagyományos direktmarketingnél? Elsősorban gyorsabb annál - a kampány megtervezésétől az utolsó levelek megérkezéséig akár egy hét is elegendő lehet. A kifutáson kívül az utóértékelés is lényegesen gyorsabb: az indulás után szinte azonnal rendelkezésre állnak a legkülönbözőbb statisztikai részadatok. A permission marketingről A permission marketing lényege, hogy az üzenetet kizárólag azok kapják meg, akik ezt előzőleg kérték, vagy erre engedélyt adtak (ellentétben a spammel, ahol ezt semmilyen formában nem engedélyezték).

Optimusz

Optimusz

Direkt marketing, direkt e-mail (eDM), Online DM, telemarketing, kutatás

Tuti menü